Concert ism Fanfare St. Elisabeth Waubach

Organisator
Fanfare St. Martinus-Juliana
Sint Martinushoes

De Fanfare St.Elisabeth uit Landgraaf – Groenstraat is een muziekgezelschap onder het beschermheerschap van de heer Herman Dassen. De vereniging bestaat uit een korps met ca. 40 leden, een drumband met ongeveer 18 leden, een bestuur, een damescomité en actief meewerkende sympathisanten. Het korps musiceert onder leiding van Hub Nickel. Terwijl de drumband musiceert onder leiding van Harold Vinclair. Verder is de vereniging er in de afgelopen jaren in geslaagd om een groep mensen bij elkaar te brengen, de Vrienden van Fanfare St.Elisabeth.

Vanaf de oprichting in 1925 is de belangrijkste doelstelling van de vereniging het beoefenen van de muziek  en het organiseren van muzikale en culturele manifestaties binnen de Groenstraatse gemeenschap. Muziek maken  en het creëren van een gezellige sfeer zijn daarbij belangrijke pijlers.

Fanfare St.Elisabeth heeft gemeenschapshuis ’t Ströatje als thuisbasis en hecht grote waarde aan een goede en vriendschappelijke band tussen de leden en een prettige sfeer binnen de vereniging.