Buurt WhatsApp in het nieuws

Gepubliceerd op di, 21/02/2017 - 21:32

Eigenlijk is het al een tijdje geleden dat de gemeente aan ons vroeg om mee te werken aan een artikel bij Thuis in Maastricht voor onze Whats App buurt. Uiteraard geven wij dan onze medewerking hieraan en vertellen dan iets over "ons" Itteren. Vragen over hoe wij tot een Whats App Groep zijn gekomen en wat de typische dingen zijn voor Itteren.

Borden WhatsAppGroep worden geplaatst

Gepubliceerd op do, 17/11/2016 - 22:37

Via de gemeente hebben we te horen gekregen dat we nu aan alle eisen voldoen voor een WhatsApp buurt te zijn. We hebben nog een voorlichting gehad bij de politie samen met andere wijken en hebben de basisregels og eens doorgelopen. Als het goed is hangen de bordjes uiterlijk begin volgende week in het begin van ons dorp aan de Pasestraat en Op de Bos.

Bankje weg?

Gepubliceerd op ma, 03/10/2016 - 18:22

Soms krijgen we mailtjes van verontruste bewoners die ons opmerkzaam maken van dingen die verdwenen zijn. We hebben bijvoorbeeld langs het fietspad tussen Itteren en Borgharen een mooi rustbankje waar velen lekker gaan zitten en genieten van het uitzicht. Nu kregen we een mailtje van Jack en Jenny Tilly met de tekst: