Verenigingsnieuws

Biljartvereniging Onder Ons '64

Dit biljarttreffen is toegankelijk voor: iedereen die van biljarten houdt of wel eens een partij biljart heeft gespeeld of kennis wil maken met de biljartsport. Het motto is: mensen treffen mensen onder het genot van een partijtje biljart, een hapje en een drankje. Uiteraard komt er ook een wedstrijdelement aan te pas. Maar het wedstrijdelement is niet gebaseerd op het winnen van het biljarttreffen.

Locatie:
Café 't Trefpunt
Brigidastraat 65
6223 HD Itteren

Apple Club Itteren

We komen iedere tweede donderdag van de maand bij elkaar in het café 't Trefpunt aan de Brigidatraat in Itteren. Hier worden allerlei mogelijkheden van het gebruik van alle Apple-toestellen onderzocht en gedeeld met elkaar. Heb je een i-pad, i-phone een Mac of andere Apples, kom erbij en laten we de kennis delen.

Voor meer informatie, neem contact op met:

Joop Verhulst via mail of telefonisch 06-81427142.

Senioren Sint Meerten

De Seniorenvereniging St. Meerten biedt alle mensen van boven de 55 een gezellige middag met kaarten, kienen of welke andere activiteit ook wilt. Iedere dinsdagmiddag tussen 13.30 uur en 16.00 uur staan de vrijwilligers tot uw beschikking.

Opgeven kan op dinsdagmiddag door gewoon binnen te lopen bij de Aw Sjaol aan de Kapelaanstraat 71.

Spaarclub 't Trefpunt

Zoals er bij velen bekend is heeft Café ’t Trefpunt ook een gezellige Spaarclub genaamd Spaarclub ’t Trefpunt. Er zijn vele leden die elke maand sparen om zo een leuk spaarcentje te vergaren voor de vastelaovend of voor andere leuke dingen. Gedurende het jaar worden er her en der activiteiten voor de leden (en soms ook voor niet-leden) georganiseerd waaraan zij dan kunnen deelnemen. De eigen bijdrage aan deze activiteiten is afhankelijk van of je lid bent of niet. Iedere maand betaald een lid € 2,50 contributie die wordt gebruikt voor deze activiteiten.

Rommelmarkt in Aw Sjaol

Gepubliceerd op zo, 16/10/2016 - 10:56

Zondag is het weer zover: de Damesvereniging houdt weer haar jaarlijkse Rommlmarkt in de Aw Sjaol. Ik verheug me altijd op de heerlijke vlaai die vaak zelf gemaakt wordt met een lekker kop kofie erbij. Maar natuurlijk is het ook leuk flaneren tussen allerlei snuisterijen die weer te koop zijn. Je weet van te voren nooit wat aan je handen plakken blijft.